یکی از معیارهایی که در زمان خرید لاک ناخن باید در نظر بگیریم، انتخاب رنگ آن است. بر چه مبنایی رنگ لاک را انتخاب کنیم؟ برخی رنگ لاک خود را با لباس، مد یا فصل ست می‌کنند اما یکی از جذابترین روش‌های ست کردن رنگ لاک ناخن با آرایش است که شما را بسیار متمایز و شیک نشان می‌دهد.

البته برای ست کردن رنگ لاک ناخن با آرایش باید در زمان خرید رژ لب و سایه چشم هم این نکته را در نظر بگیرید و سعی کنید انواع لاک و رژلب مات و براق با رنگ‌های هماهنگ را در کمد لوازم آرایش خود داشته باشید تا در زمان نیاز به راحتی در دسترس شما باشند.

ست کردن لاک ناخن با رژ لب

یکی از جذابترین نوع ست لاک ناخن با آرایش، با توجه به رنگ رژ لب است. در این حالت هر رنگ رژ لبی که استفاده می‌کنید، از همان رنگ هم روی ناخن‌های خود لاک بزنید. حتی اگر رنگ رژ لب شما مات است، از لاک مات و اگر از رژ لب براق استفاده می‌کنید، لاک ناخن خود را هم اکلیلی و براق انتخاب کنید تا هماهنگی زیبایی بین لب و ناخن شما برقرار شود.

یکی از طیف‌هایی که در هر مکانی می‌توانید به راحتی مورد استفاده قرار دهید، طیف رنگ قرمز است. رنگ قرمز انقدر محبوب است که هر خانمی حتما یک رژ لب قرمز و یک لاک قرمز در لوازم آرایشی خود دارد بنابراین این ست کردن کار آسانی است. البته بهتر است رنگ قرمز را با توجه به پوست یا تم آرایش خود انتخاب کنید تا هماهنگی زیباتری ایجاد کنید.

در بین طیف قرمز، رنگ زرشکی مخصوص کلاسیک پسندان است. این ست هم بسیار زیباست و هم شیک و سنگین است. البه به دلیل گرمایی که از رنگ زرشکی احساس می‌شود، این رنگ برای فصول سرد مناسب‌تر است.

رنگ‌های پاستلی همچون کرم، کالباسی و نخودی علاوه بر زیبایی بسیار زیاد، شیک و ملایم هم هستند. این رنگ‌ها برای خانم‌های شاغل کاربرد فراوانی دارند زیرا در عین زیبایی، چندان جلب توجه نمی‌کنند. استفاده از این رنگ‌ها به صورت سایه روشن، زیبایی آن‌ها را دو چندان خواهد کرد.

رنگ قهوه‌ای رنگ دیگری است که ست رنگ و لاک بسیار جذاب و شیکی به شما می‌دهد. این ست به خصوص برای خانم‌هایی با پوست روشن جلوه‌ای دو چندان پیدا می‌کند و تمام توجه را به سمت خود می‌کشد.

رنگ‌های تیره همچون سیاه یا بنفش تیره هم طرفداران خود را دارند. همچنین استفاده از رنگ‌های متمایز جسارت خاصی را می طلبد که هر کسی قادر به انجام آن نیست اما در صورت استفاده تمایز فوق العاده‌ای با دیگر افراد خواهید داشت.

آمبره کردن رژ لب هم یکی از کارهایی است که این روزها انجام می‌دهند و تمایز بسیاری به وجود می‌آورند. در این روش از دو رنگ با تناژ یکسان یا متفاوت استفاده می‌شود. این تناژ را می‌توانید با کمی تفاوت روی لب و ناخن ایجاد کنید و در کنار هماهنگی، ظاهری بسیار خاص به شما و آرایش‌تان می‌بخشد. همچنین استفاده از ست‌های فانتزی یا تغییر رنگ رژ لب و مدل لاک ناخن با توجه به فصل بسیار جذاب خواهد بود و شما را در گروه افراد شیک پوش و متمایز قرار می‌دهد.

با وجودی که ست کردن رژ لب و رنگ ناخن بسیار زیبا است و عکس‌هایی که از این ست‌ها دیدیم گویای این زیبایی و جذابیت بودند اما برخی بر این باور هستند که این ست از مد افتاده است و بهتر است لاک ناخن با سایه چشم هماهنگ باشد. البته سلبریتی‌هایی همچون لیدی گاگا در جشن انجمن بازیگران فیلم این ست را رعایت کرده بود و به شدت آن به آن علاقه نشان داده بود. بنابراین اگر این ست برای شما هم جذاب است با خیال راحت انجام دهید.

ست کردن رنگ لاک ناخن با سایه چشم

در صورت شما کدام عضو زیباتر و برجسته‌تر است؟ اگر لب‌های زیبایی دارید لاک ناخن خود را با رژ لب هماهنگ کنید تا نگاه‌ها را بیشتر به لب‌های خود بکشانید اما اگر نقطه برجسته صورت‌تان، چشم‌ها است، از ست رنگ لاک با سایه چشم استفاده کنید. در این صورت آرایش لب خود را ساده انتخاب کنید تا تمام توجه به سمت چشمان شما رود. در این حالت نیز شما می‌توانید از رنگ‌های مختلف برای این ست استفاده کنید و این هماهنگی را به وجود آورید.

اگر می‌خواهید متمایز دیده شوید، جلوی جسارت خود را نگیرید و از ست‌های خاص و فانتزی استفاده کنید.

حتی می‌توانید در صورت تمایل رنگ لاک، رژ و سایه چشم را با هم ست کنید و هماهنگی یکدستی در آرایش خود ایجاد کنید.

همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، جنیفر لوپز هم از این ست استفاده کرده است و سایه چشم و لاک ناخن خود را به یک رنگ در آورده است.

برای ما کامنت بگذارید و بگویید شما هم تا به حال از این ست‌ها انجام داده‌اید؟ عکس العمل اطرافیانتان چه بود؟ در ضمن اگر نیاز به لاک ناخن، رژ لب یا سایه چشم خاصی دارید، به فروشگاه اینترنتی میس و مسترسری بزنید تا در معرض تنوع محصولاتی بالا قرار بگیرید.