اگر از ما بخواهید ، هرگز زمان بهتری برای آموزش آنلاین انگلیسی نبوده است. فرصت های زیادی وجود دارد و با داشتن فضای فراوان برای نوآوری و رشد ، اکنون یک منطقه کار بسیار هیجان انگیز است.
 
ما همچنین این واقعیت را دوست داریم که فضای معلمان جدی و معمولی در این بازار وجود دارد. اگر رانندگی ، خلاقیت و جاه طلبی دارید ، این امکان وجود دارد که با آموزش آنلاین بصورت آنلاین درآمد جدی کسب کنید. اما اگر به سادگی می خواهید چند ساعت در هفته را برای تأمین درآمد موجود خود تحویل بگیرید ، کارهای زیادی نیز برای شما وجود دارد!
 
تقاضا
پیش بینی می شود که بازار یادگیری زبان آنلاین تا سال 2025 به رقم سرسام آور 10.5 میلیارد دلار برسد. دو عامل عمده این امر را به وجود می آورد.
 
اولاً ، شورای بریتانیا تخمین می زند که در سال 2020 تعداد کل انگلیسی زبانان و زبان آموزان به 2 میلیارد نفر برسد. تعداد یادگیرندگان زبان انگلیسی هر ساله به سرعت در حال افزایش است.
 
و ثانیاً ، سال گذشته با افزایش چشمگیر تعداد افرادی که اکنون آنلاین هستند ، روبرو شد. از سال 2019 ، 4.5 میلیارد کاربر اینترنت فعال بودند - 60٪ از جمعیت جهان.
 
با یادگیری بیشتر افراد انگلیسی و تعداد بیشتری از افراد آنلاین ، درک اینکه چرا بازار آنلاین آموزش زبان آنلاین رونق گرفته دشوار نیست. در صنعت پتانسیل زیادی برای رشد و نوآوری وجود دارد که باعث می شود زمان شروع آن بسیار مهیج باشد!
 
در اینجا در سازمان TEFL شاهد تغییرات عظیم در دهه گذشته هستیم. تعداد سکوهایی که معلمان می توانند از آنها برای یافتن کار استفاده کنند در سالهای اخیر منفجر شده است و مشاغل آموزش آنلاین اغلب در مرکز مشاغل سازمان TEFL ارسال می شوند.
 
به همین دلیل ما دوره پیشرفته تدریس انگلیسی TEFL را در سال 2016 شروع کردیم. بیش از یک چهارم فارغ التحصیلان دوره ما اکنون به کار آنلاین می پردازند و این عددی است که انتظار می رود طی سالهای آینده افزایش یابد.
 
تدریس آنلاین در سال 2020
به نظر می رسد سال 2020 بهترین سال برای بازار آنلاین TEFL باشد. سیستم عامل ها و فرصت های جدید آموزشی احتمالاً بوجود می آیند و تقاضا برای معلمان واجد شرایط EFL در یک رکورد بالا خواهد بود.
 
اما با تکامل بازار تغییراتی رخ می دهد که به درد همه نمی خورد.
 
در اوایل سال 2019 قانون جدیدی که توسط وزارت آموزش و پرورش چین وضع شده بود ، پیامدهای جدی برای برخی از معلمان EFL داشت. قانون جدید شركتهای مستقر در این كشور را ملزم می سازد تا اطمینان حاصل كنند كه تمام معلمان آنها دارای مدرک TEFL و مدرک BA هستند.
 
چرا این چنین اثری داشته است؟ خوب ، اگر نگاهی به سیستم عامل های آموزش آنلاین در آنجا بیندازید ، متوجه خواهید شد که بیشتر بازیکنان اصلی در چین مستقر هستند. این تغییر بدان معناست که اکنون برای معلمانی که مدرکی برای تدریس آنلاین انگلیسی ندارند بسیار دشوارتر است.
 
معلم آنلاین زن انگلیسی انگلیسی که لبخند می زند و از یک هدست استفاده می کند «بدون تجربه قبلی تدریس ، من دوره TEFL خود را در سپتامبر 2018 به پایان رساندم و بلافاصله برای شغل آنلاین درخواست دادم ، و به کودکان چینی انگلیسی آموزش می دادم. در همان آخر هفته من موفق بودم و برای مصاحبه رزرو کردم.
 
مراحل درخواست آسان بود و داشتن دو فرزند خردسال به من اجازه داد تا از اسباب بازی های آنها به عنوان لوازم و پوسترها به عنوان زمینه خوبی برای آموزش استفاده کنم!
 
من اکنون در دو شرکت مختلف کار می کنم ، به من امکان انعطاف پذیری و انتخاب را می دهم و توانایی بالقوه درآمد خود را به حداکثر می رسانم. دستمزد خوب است ، بین 12 تا 20 پوند در ساعت ، من از خانه کار می کنم و ساعتها عالی هستند. دروس چینی در طول شب محبوب هستند ، بنابراین برای من در فرانسه در حالی که بچه هایم در مدرسه هستند ، من در طول روز کار می کنم.
 
هر دو شرکت با ارائه اسلایدهای رنگارنگ و سرگرم کننده ، فعالیت ها و در بعضی موارد فیلترهای حیوانات ، دروس از قبل برنامه ریزی شده خوبی ارائه می دهند تا بتوانید تظاهر کنید حیوانی هستید که از آنها یاد می گیرند! از آنجا که تمام دروس برای یک مادر مشغول کار مانند خودم از قبل برنامه ریزی شده است ، زندگی بسیار آسان تر است. "