رژ لب یکی از لوازم آرایش های جذاب و دوس داشتنی است که هر دختری در هر سن و سالی به آن علاقه دارد. این محصول آرایشی به دلیل رنگ بندی متنوع باب میل و سلیقه تمامی خانم ها است. تغییرات اساسی که این محصول آرایشی بر روی صورت ایجاد می کند توسط هیچ محصول دیگری ایجاد نمی شود. شما تنها با زدن یک رژ لب می توانید قیافه خسته و بی روح خود را شاد و جذاب کنید.

رژ لب ها انواع مختلفی دارند که در طرح ها و مدل های مختلف به فروش می رسند. یکی از انواع رژ لب پرطرفدار رژ لب مات و مخملی است. این نوع رژ لب در انواع مایع، جامد و پالتی وجود دارد که دارای رنگبندی های متنوع از سردترین تا گرم ترین رنگ ها است. رژ لب مات هیچ گونه درخششی بر روی لب ها ایجاد نخواهد کرد و به دلیل بافت مخملی خود ماندگاری بالا و چندین ساعته دارد و به هیچ وجه بر روی لب ها نمی ماسد.

اخیراً از این رژ لب در آرایش عروس و مجلسی استفاده می‌شود. البته اغلب آرایشگران این نوع رژلب را بیشتر برای آرایش های اروپایی توصیه می کنند. هنگام خرید رژلب مات بهتر است آن را بر روی نوک انگشتان خود انتخاب کنید زیرا نزدیک ترین رنگ را به رنگ لب ها دارد. سعی کنید رنگی را انتخاب کنید که با رنگ پوست و موهای شما همخوانی داشته باشد. فراموش نکنید این نوع رژلب کاملاً مات بوده و هیچ گونه شفافیت و برقی بر روی لب های شما ایجاد نخواهد کرد.

زیباتر شوید :

هنگامی که از آرایش صحبت می کنیم منظور تنها آرایش صورت و رسیدگی به موها نیست. یک خانم زیبا و مرتب علاوه بر رسیدگی به ظاهر صورت و موهای خود باید ناخن های زیبا و ظریفی نیز داشته باشد. شاید به همین دلیل است که خدمات پدیکور و مانیکور ناخن در حال حاضر یکی از لاین های اصلی خدمات آرایشگاه ها است. برای آرایش و زیباتر کردن ناخن های دست و پا، همچون صورت، محصولاتی متنوع وجود دارد. تنوع مدل و رنگ بندی در لاک ها به قدری زیاد است که شما می توانید هر روز رنگی جدید با نوعی جدید از لاک را امتحان کنید .علاوه بر خرید حضوری می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی انواع لاک ناخن را تهیه کنید. خرید لاک ناخن میس و مستر دارای تأییدیه وزارت بهداشت بوده و از تنوع مدل و رنگبندی و برند برخوردار هستند.

لاک فرمولاسیونی شیمیایی دارد که بدون آسیب رساندن به سطح ناخن رنگی زیبا و جذاب را به سطح ناخن می بخشد.  مواد تشکیل دهنده لاک ناخن شامل ماده رنگی، تعلیق کننده و پلیمرهای چسبنده است. این محصول کاملاً شیمیایی است و برای خردسالان توصیه نمی شود زیرا ممکن است به پوست آن ها آسیب وارد کند.

انواع لاک ناخن

لاک ناخن دارای رنگبندی های متنوعی است همچنین انواع مختلفی دارد که در ادامه معرفی خواهیم کرد:

لاک مات :

 این نوع لاک رنگی مات دارد و ظاهری زیبا  بر روی ناخن ایجاد می کند و برای براق کردن آن می توان از برق ناخن استفاده نمود.

لاک براق کننده :

 این نوع لاک ناخن ها شما را براق نموده و همچنین موجب ماندگاری بیشتر لاک ناخن می شود.

لاک ژلیش :

 این نوع لاک از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار است و توسط دستگاه مخصوص یو وی خشک می شود.

لاک کریستالی یا اکلیلی :

 این نوع لاک ها با اضافه شدن صدف یا اکلیل تولید می شوند.

لاک آینه ای یا کروم :

 این نوع لاک باعث ایجاد ظاهری فلزی و براق بر روی ناخن می شود و ناخن های شما را درخشان می کند.

لاک مخملی :

 این نوع لاک ظاهری پرزدار و مخملی بر روی ناهن ها ایجاد می کند و رنگبندی های متنوعی دارد.

لاک نئونی :

این نوع لاک مثل ماژیک های هایلایت عمل کرده و در شب ناخن های شما را براق و درخشان نشان می دهد.

لاک مغناطیسی :

 این نوع لاک در فرمولاسیون خود براده های آهن دارند که به وسیله قطعه ای آهنربایی که همراه لاک می باشد می توان بر روی ناخن طرح ایجاد کرد.

لاک تَرَک :

این لاک نیاز به یک لاک زمینه دارد و سپس بر روی لاک زمینه زده شده و به صورت ترک هایی بر روی ناخن ظاهر می شود. این لاک طرفداران بسیاری دارد.

البته علاوه بر موارد بالا لاک ناخن های زیادی در بازار وجود دارد که ممکن است به صورت مستقیم با آن ها روبرو نشده باشید اما آرایشگران به ویژه ناخن کاران انواع مختلفی از لاک را بعنوان ابزار کار خود تهیه می کنند تا بتوانند نیازهای مشتری خود را پاسخگو باشند. برای خرید انواع لاک و رژلب مات و مخملی می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی میس و مستر بهترین محصولات را از بهترین برندهای دنیا تهیه فرمایید.

 https://tabnakbato.ir/fa/news/187757/%D9%88%D8%A7%D9%82%D8%B9%DB%8C%D8%AA%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D8%B1%D8%A7%D8%AC%D8%B9-%D8%A8%D9%87-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%B1%DA%98-%D9%84%D8%A8-%D9%86%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D8%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AF