با سه پاک کننده محبوب این روزها آشنا شوید!

تونر و میسلار واتر هر دو جزئی از مراحل روزانه پاکسازی و مراقبت از پوست هستند. برای این که یک پوست فوق العاده داشته باشید، باید به پوست تان برسید و از محصولات مراقبت از پوست و پاک کننده های مناسب استفاده کنید. این مراقبت روزانه به این معنا است که شما هر روز باید با محصولات مناسب، صورتتان را بشویید و سپس آبرسانی کنید. در این مقاله به نقد و بررسی سه تا از بهترین محصولات در این زمینه پرداخته ایم، تا شما خرید هوشمندانه و راحت تری را تجربه کنید. با این سه پاک کننده پر طرفدار بیشتر آشنا شوید:

 

 

ادامه مطلب

معتبرترین فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی کجاست ؟

 یکی از دغدغه های خانم ها خرید لوازم آرایش خوب و معتبر است ، این که رژ لب مورد نظرم را از کجا بخرم و یا اصلا از چه مارکی بخرم ،مهمتر از همه چطور بخرم؟ حتما تا حالا شنیده‌اید که برای خرید رژ لب بهتر است ابتدا آن را بر روی پوست دست تان امتحان کنید ولی با سرعت بالای زندگی ماشینی و اینترنتی شدن همه چیز ، خرید حضوری لوازم آرایش دشوارتر شده است و بهترین انتخاب خرید لوازم آرایشی  از فروشگاه‌های آنلاین معتبر است.

ادامه مطلب

راهنمای انتخاب و خرید ریمل

چشم ها گیراترین عضو صورت هستند و اغلب در اولین نگاه، چشمان طرف مقابل ما را به خود جذب می کند. حجم و رنگ مژه در زیبایی چشم نقش پر رنگی دارد و برای تاثیرگذاری هرچه بیشتر ان می توان از انواع ریمل استفاده کرد، اما چه نوع ریملی مناسب چه مدل مژه ای است و هر نوع ریمل چه کاربری دارد؟ چگونه حرفه ای ریمل بزنیم تا چشمانی زیباتر و درشت تر داشته باشیم؟ برای پاسخ به تمامی این پرسش ها در ادامه با ما همراه شوید.

بهترین ریمل کدام است؟

تنوع لوازم آرایشی در این روزها افزایش یافته و انتخاب محصول مناسب کمی گیج کننده است. خرید ریمل نیز از این قاعده مستثنی نیست. بهترین ریمل متناسب با مژه های هر فرد متفاوت است. در ادامه انواع ریمل را بر اساس نوع برسشان معرفی می کنیم:

·       ریمل با برس ضخیم: برس های ضخیم برای پشت و ضخیم کردن (حجم دهندگی) انواع مژه ‌ها استفاده می ‌شود. معمولا در این برس ‌ها از مویچه ‌های ضخیم استفاده می شود که حجم بیشتری از مایع ریمل را بیرون آورده و روی مژه ‌ها قرار می ‌دهد. استفاده از این مدل برای مژه های بلند و کم پشت پیشنهاد می شود.

·       ریمل با برس نازک: برای افراد با مژه های کوتاه و صاف خرید ریمل با برس نازک پیشنهاد می شود. با برس نازک تک تک مژه های کوچک و ریز پوشانده شده و فرم می گیرند اما در حجم دهی و بلند کردن مژه تاثیری نخواهد داشت.

·       ریمل با برس مخروطی: ریمل های مخروطی چشم ها را به اصلاح گربه ای آرایش می کنند. مویچه های نازک بالا مژه های داخلی و میانی و مویچه های بلند مژه های بلند خارجی را پوشش می دهند.

·       ریمل با برس منحنی: خرید ریمل با برس منحنی باید در فهرست لوازم آرایشی خانم های با مژه های کوتاه و صاف یا بلند و بی حالت قرار گیرد. این ریمل ها به فر کردن مژه‌ نیز کمک زیادی می‌ کنند.

·       ریمل با برس S شکل: این نوع ریمل بسیار کاربری است و مژه های را بلند و حجیم می کند. با خرید ریمل S شکل تمام قسمت ‌های مژه حتی گوشه ‌های داخلی چشم هم پوشش داده می شود. شما می‌ توانید بدون نگرانی از جمع شدن ریمل روی مژه‌ هایتان از این انواع ریمل با برس s  شکل استفاده کنید.

·       ریمل با برس توپی: خرید ریمل با برس توپی برای ریمل زدن نقطه ای مناسب است و معمولا آرایشگران از آن استفاده می کنند.

·       ریمل با برس ساعت شنی: انواع ریمل با برس ساعت شنی بیشتر برای فرم ‌دهی و حجم ‌دهی به مژه ‌های گوشه بیرونی چشم به کار می ‌رود. اگر مژه‌ گوشه‌ های بیرونی چشم خوب حجم ‌دهی شود کمک شایانی به بازتر دیده‌ شدن چشم‌ می‌ کند.

·       ریمل با برس حبابی: این نوع ریمل ‌ها عمل حجم دهندگی و فرم‌ دهی را به بهترین حالت ممکن انجام می‌ دهند. اگر می‌ خواهید که هم مژه ‌های شما حجم بگیرد و هم حالت‌ دار نشان داده شود انواع ریمل با برس حبابی را استفاده نمایید.

استفاده از پرایمر ریمل نیز تاثیر بسیاری در نتیجه نهایی استفاده از ریمل برای شما دارد. پرایمری با وزن سبک را فهرست لوازم آرایشی خود قرار دهید تا مژه هایی پرتر و جذاب تر داشته باشید. برای خرید ریمل میس و مستر یا اطلاع از قیمت ریمل در کنار کسب اطلاعات کامل درباره ویژگی های هر برند و مدل مختلف به وبسایت فروشگاه لوازم آرایشی میس و مستر سری بزنید. در این جا دیگر نگرانی از بابت اصل بودن کالا و قیمت ریمل ندارید و می توانید با اطمینان خاطر محصول دلخواه خود را تهیه نمایید.

 

هرچه باید درباره خرید نوار بهداشتی بدانید

 

دوران قاعدگی (پریود) نقش پر رنگی را در زندگی خانم ها ایفا می کند و رعایت بهداشت در این بازه از زندگی، تاثیر بسیاری در سلامتی جسمی و روحی بانوان و همچنین سلامتی و رشد فرزندانشان دارد. کاپ قاعدگی، نوار بهداشتی و تامپون رایج ترین وسایل برای استفاده در بهداشت قاعدگی هستند. خرید نوار بهداشتی و تامپون را با کسب اطلاعات درباره عنواع آن از مراکز معتبری چون فروشگاه لوازم آرایشی میس و مستر انجام دهید. برای آشنایی با انواع نوار بهداشتی در ادامه با ما همراه شوید

 

ادامه مطلب

راز داشتن موهایی پرپشت و سالم

 

سلامتی و درخشندگی موها تاثیر چشمگیری در زیبایی چهره افراد دارند. برای زیبایی هرچه بیشتر آن ها به سراغ محصولات مراقبت از مو، انواع شامپو و ماسک می رویم. آرایش های متنوع، رنگ کردن و اقداماتی چون فر کردن نیز برای تغییر و تنوع چهره محبوبیت دارد. برخی از این اقدامات مانند خرید رنگ مو یا خرید شامپو نامناسب ممکن است به موها آسیب برساند، وشادابی و درخشندگی آنان را تحت تاثیر قرار دهد. برای اطلاع از نحوه مراقبت صحیح موها در ادامه با ما همراه شوید.

https://www.missomister.com/product-category/hair/%d8%a8%d9%87%d8%af%d8%a7%d8%b4%d8%aa-%d9%88-%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%82%d8%a8%d8%aa-%d9%85%d9%88/%d8%b4%d8%a7%d9%85%d9%be%d9%88/

ادامه مطلب

ست کردن رنگ لاک ناخن با آرایش

یکی از معیارهایی که در زمان خرید لاک ناخن باید در نظر بگیریم، انتخاب رنگ آن است. بر چه مبنایی رنگ لاک را انتخاب کنیم؟ برخی رنگ لاک خود را با لباس، مد یا فصل ست می‌کنند اما یکی از جذابترین روش‌های ست کردن رنگ لاک ناخن با آرایش است که شما را بسیار متمایز و شیک نشان می‌دهد.

ادامه مطلب

کانسیلر چیست و چه کاربردی در آرایش صورت دارد:

 اغلب ما بانوان لوازم آرایش را وسیله ای برای زیباتر شدن می دانیم و برای افزایش جذابیت صورت از انواع لوازم آرایشی استفاده می‌کنیم. اما میکاپ آرتیست ها و آرایشگرهای حرفه ای به خوبی می‌دانند که آیتم های آرایشی متفاوت هر یک چه کاربردهایی دارند و بجای استفاده افراطی از آن ها سعی می کنند با استفاده از لوازم آرایش ایرادات و نواقص صورت را برطرف و یا مخفی کنند. پس بهتر است بدانید کانسیلر چیست ؟

ادامه مطلب

راهنمای خرید انواع کاندوم

 بیماری های جنسی و بارداری های ناخواسته سلامت افراد جامعه را تهدید می کنند و می توانند مسیر زندگی آن ها را به کلی تغییر دهند. در حالی که به آسانی و با استفاده از کاندوم می توان از بروز چنین مشکلاتی پیشگیری کرد. خوشبختانه امروزه بسیاری از مردان و زنان به ضرورت خرید کاندوم  و استفاده از آن در رابطه جنسی پی برده اند. اینکه باید در رابطه سالم جنسی از کاندوم استفاده کرد دیگر مسئله اصلی نیست. بلکه چالش اصلی برای بسیاری از مصرف‌ کنندگان، استفاده از نوع مناسب برای افزایش کیفیت و لذت رابطه جنسی است. برای آشنایی با انواع آن از جمله برای خرید کاندوم خاردار در ادامه با ما همراه شوید.

ادامه مطلب

قبل از خرید لوازم آرایشی بهداشتی چه نکاتی را در نظر بگیریم؟

 یکی از اشتباهاتی که اکثر خانم‌ها مرتکب می‌شوند، خرید بدون برنامه ریزی است. نتیجه این خریدها، کمدهایی پر از لوازم آرایشی یا خرد ریزه‌هایی است که هیچ گاه استفاده نمی‌شوند یا در بهترین حالت تنها چند بار مورد استفاده قرار گرفته‌اند و به سرعت کنار گذاشته شدند. تصور کنید شما برای گشت و گذار به خیابان رفته‌اید و یا قصد خرید لباس دارید. در این زمان اگر مبادرت به خرید لوازم آرایشی بهداشتی کنید، احتمال پشیمانی بسیار بالاست زیرا از قبل تصمیمی برای آن نداشتید و بدون تحقیق و بررسی لوازم آرایشی خود، اقدام به خرید می‌کنید. در این صورت ممکن است پس از بازگشت به خانه متوجه تکراری بودن خرید خود شوید یا بعد از استفاده مجدد آن‌ها مورد علاقه‌تان واقع نشوند یا نتوانید دیگر لوازم آرایشی خود را با خریدهای جدید ست کنید. همچنین احتمال بررسی این اقلام در سایت‌های خرید آنلاین و گران‌تر خریدن آن‌ها نیز وجود دارد. بنابراین قبل از اقدام به خرید حتما چند نکته را در نظر بگیرید.

1.     هدف خریدتان را مشخص کنید.

قبل از هر چیز شما باید بدانید به دنبال چه چیزی هستید. به طور مثال نیاز به یک رژ لب قرمز دارید یا یک ریمل حجم دهنده می‌خواهید.

2.   کمد لوازم آرایشی خود را به دقت بررسی کنید.

مهم است که بدانید چه لوازم آرایشی و چه رنگ‌هایی از آن‌ها را دارید. خرید لوازم آرایشی هماهنگ علاوه بر اینکه شما را از متحمل شدن هزینه‌های بیشتر برای ست کردن لوازم آرایشی بی نیاز می‌کند، خیلی زودتر می‌توانید از لوازم آرایشی جدید خود استفاده کنید و لذت ببرید.

3. درباره برندها و مدل‌های موجود بازار تحقیق کنید.

 تحقیق درباره لوازم آرایشی بهداشتی مورد نظر شما بسیار مهم است. با این کار هم گول فروشنده‌ها را نمی‌خورید و هم هدفمندتر خرید می‌کنید. همچنین خواندن نظرات مشتریان قبلی بسیار به شما کمک خواهد کرد تا خرید بهتری را تجربه کنید.

4.  حساب جیب خود را داشته باشید.

این روزها وجود فروشگاه‌های اینترنتی، علاوه بر اینکه خرید را راحت‌تر کرده است، باعث تنظیم حدودی قیمت‌ها و کمک به مشتریان هم شده است. بنابراین قبل از اینکه برای خرید اقدام کنید، محدوده قیمتی محصول مورد نظر را به طور کامل در آورید تا اقدام به خرید گران محصول نکنید. همچنین اگر نیاز روزانه شما زیاد است، خرید حجم بالاتر از محصول در نهایت به نفع شما خواهد بود.

5.  خود را به کامل و درست بشناسید.

اطلاع از نوع پوست، حساسیت‌ها و حتی میزان نیاز شما به این خرید لوازم آرایشی باعث می‌شود خرید صحیحی انجام دهید. فراموش نکنید که اکثر لوازم آرایشی و بهداشتی به سختی قابل تعویض یا پس دادن هستند بنابراین اگر هزینه آن‌ها را پرداخت کرده و حتی یکبار مورد استفاده قرار دهید، در صورت عدم تمایل شما، قابل تعویض نخواهند بود و هزینه شما به هدر می‌رود.

6.   برای خرید محصولات جدید از حجم کم شروع کنید.

اگر می‌خواهید برند یا محصول جدیدی را امتحان کنید، در صورت امکان از حجم کم شروع کنید تا در صورتی که با پوست شما سازگاری نشان نداد یا مورد علاقه شما نبود، ضرر کمتری را متحمل شوید.

7.    هیچ گاه کیفیت را فدای پول نکنید.

لوازم آرایشی بهداشتی به صورت مستقیم با پوست، مو و چشم شما ارتباط دارند بنابراین سعی کنید حتی الامکان سعی کنید از محصولاتی که دارای تاییدیه از وزارت بهداشت هستند یا از برندهای معروف و معتبر خارجی استفاده کنید. استفاده از برندهای ناشناخته و غیر معتبر ریسک حساسیت را برای شما بالا می‌برد. همچنین در ترکیبات این محصولات عدم وجود موادی همچون سرب، فتالات، پارابن، فرمالدهید و دیگر مواد نفتی را بررسی کنید زیرا وجود این مواد در محصولات آرایشی ممکن است فراتر از حساسیت پوستی رفته و با جذب شدن از طریق پوست، به داخل بدن نیز راه یابند و تاثیر جبران ناپذیری باقی گذارند.

در نهایت توصیه ما به شما، خرید از فروشگاه های آنلاین لوازم آرایشی بهداشتی همچون

میس و مستر است که با خیال راحت می‌توانید محصولات معتبر و با کیفیت را با قیمت مناسب از آن سفارش دهید و همچنین با مطالعه اطلاعات هر محصول و نظرات آن، در کمال آرامش خرید خود را انجام دهید.

 

https://www.hidoctor.ir/349761_%d9%85%d8%ad%d8%b5%d9%88%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%a8%d9%87%d8%af%d8%a7%d8%b4%d8%aa%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%b1%d8%af-%d9%86%db%8c%d8%a7%d8%b2-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%85%e2%80%8c%d9%87%d8%a7-%d9%88-%d8%a2.html/

https://ana.press/fa/news/113/497058/%DA%86%D8%B1%D8%A7-%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85-%D8%A2%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DB%8C-%D9%88-%D8%A8%D9%87%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%DB%8C-%D8%B1%D8%A7-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA%DB%8C-%D8%A8%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D9%85

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
<-blogads->